Ακολουθείστε ...

Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2015

Το Ποτάμι βάζει επιτέλους στη θέση του το TripAdvisor. Ρε μαλάκα, τι πίνουν εκεί μέσα;

Το Ποτάμι βάζει επιτέλους στη θέση του το TripAdvisor. Ρε μαλάκα, τι πίνουν εκεί μέσα; Όλα βλαμμένα είναι;(κάποια κακή κριτική θα έλαβε κολλητός του και τα πήρε-μιλάμε οι άνθρωποι ειναι κανονικοί φασίστες και ζουν στο μεσαίωνα.Αλίμονο να λάβουν ποτέ εξουσία δαύτοι)




Διάπραξη αξιόποινων πράξεων από τους διαδικτυακούς ιστότοπους έκθεσης εντυπώσεων

Επίκαιρη ερώτηση προς τους συναρμόδιους Υπουργούς Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας & Τουρισμού και Δικαιοσύνης, Διαφάνειας & Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων που θα απαντηθεί δια ζώσης στη Βουλή, κατέθεσε ο βουλευτής Ηρακλείου με Το Ποτάμι, αναφορικά με την διάπραξη αξιόποινων πράξεων από τους διαδικτυακούς ιστότοπους έκθεσης εντυπώσεων, όπως το Trip Advisor και των προβλημάτων που δημιουργούνται για τις επιχειρήσεις του χώρου, με κυριότερα τα φαινόμενα απάτης όπως οι ψευδείς κριτικές υπέρ ή εις βάρος επιχειρήσεων.
Το πλήρες κείμενο της επίκαιρης ερώτησης έχει ως εξής:
ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τους κ.κ. Υπουργούς Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας & Τουρισμού και Δικαιοσύνης, Διαφάνειας & Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
Θέμα: «Διάπραξη αξιόποινων πράξεων από τους διαδικτυακούς ιστότοπους έκθεσης εντυπώσεων (Trip Advisor)».
Οι διαδικτυακοί ιστότοποι έκθεσης εντυπώσεων αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία του σύγχρονου τουριστικού μάρκετινγκ. Παραδείγματος χάρη, η ιστοσελίδα Trip Advisor, στην οποία μπορεί να βρει κανείς περί τις 45 εκατομμύρια κριτικές για περισσότερους από 500.000 προορισμούς, είναι ιδιαίτερα δημοφιλής ανάμεσα σε όσους ταξιδιώτες αναζητούν κριτικές ξενοδοχείων, εστιατορίων κ.α. για την οργάνωση των διακοπών τους.
Παρά το γεγονός ότι οι διαδικτυακοί ιστότοποι έκθεσης εντυπώσεων αποτελούν ένα σημαντικό μέσο προβολής και καθιέρωσης των ξενοδοχείων, δημιουργούν ταυτόχρονα μία σειρά ζητημάτων για τις επιχειρήσεις του χώρου και ιδιαίτερα τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, με κυριότερα τα φαινόμενα απάτης όπως οι ψευδείς κριτικές υπέρ ή εις βάρος επιχειρήσεων.
Δεδομένου ότι σύμφωνα με τις προδιαγραφές του συγκεκριμένου ιστότοπου δεν απαιτούνται αποδεικτικά στοιχεία ότι κάποιος διέμεινε σε ένα ξενοδοχείο, όπως αριθμός κράτησης και απόδειξη πληρωμής, με συνέπεια όποιος το επιθυμεί να μπορεί να εμφανιστεί ως πελάτης και να αναρτήσει κριτική με ψεύδη και συκοφαντίες κάθε είδους.
Δεδομένου ότι η Κυβέρνηση θα πρέπει να αναλάβει πρωτοβουλίες σε ευρωπαϊκό επίπεδο και να κινητοποιήσει την Κομισιόν, για τη θέσπιση ενός ρυθμιστικού πλαισίου, το οποίο να προστατεύει τις επιχειρήσεις του χώρου από τις ανακρίβειες και τις κακές πρακτικές αυτών των δικτυακών ιστοτόπων.
Ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:
1. Πως προτίθενται να αντιμετωπίσουν το φαινόμενο των συκοφαντικών κριτικών πέραν της εφαρμογής του σημείου 22 του παραρτήματος Ι της Οδηγίας 2005/29/ΕΚ για τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, προκειμένου να προστατέψουν όχι μόνο τους καταναλωτές από τις επιχειρήσεις (περιπτώσεις που επιχειρηματίες υποδύονται ψευδώς τον καταναλωτή), αλλά και τις επιχειρήσεις από ψευδείς κριτικές καταναλωτών, καθώς οι εν λόγω ιστότοποι, όπως το Trip Advisor δεν απαιτούν απόδειξη διαμονής για την κατάθεση κριτικής.

Ο ερωτών βουλευτής
Σπύρος Δανέλλης - Ηρακλείου

Περισσότερα εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου